تعداد مراکز فروش آهن بسیار زیاد است، با این حال ثبت سفارش محصولات آهنی نظیر؛ میلگرد، نبشی، تیرآهن، پروفیل، ورق، مفتول و ناودانی از بورس آهن آلات مزیت‌های خاص خود را دارد.

آهن

می‌توان گفت بورس آهن این امکان را می‌دهد تا استعلام قیمت امروز آهن آلات در ایران به صورت تضمینی انجام شود و همچنین بهترین گزینه برای خرید محصول یا محصولات مدنظر با تعرفه مناسب محسوب می‌شود، چرا که در این مراکز به دلیل فروش مستقیم تخفیفات ویژه‌ای به مشتریان ارائه می‌شود.

اگر جهت اطلاع از قیمت روز آهن (کیلویی) به دنبال یک مرجع قیمت حضوری یا مرجع قیمت آنلاین هستید، در این مقاله تلاش کرده‌ایم با تحقیقات فراوان 3 بورس آهن آلات ایران را با گذراندن از فیلترهای مختلف معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

سه مکان برای استعلام قیمت روز آهن آلات در ایران (حضوری، آنلاین)

تا همین چند وقت پیش برای اطلاع از آخرین قیمت امروز آهن، باید به صورت حضوری به یک مرکز معتبر مراجعه می‌کردید، اما با گسترش سایت‌های آنلاین فروش محصولات علاوه بر برآورد قیمت به صورت حضوری، می‌توانید به صورت آنلاین هم قیمت آهن آلات را استعلام بگیرید.

اگرچه مراکز مختلفی اقدام به ارائه قیمت روز آهن آلات می‌کنند، اما همه خریداران تمایل دارند قیمت محصولات مدنظر خود را از بازار بورس آهن آلات جویا شوند. پس بیایید 3 مرکز مورد علاقه خریداران برای گرفتن آخرین قیمت محصولاتی نظیر میلگرد، تیرآهن، قوطی، نبشی، مفتول ... را معرفی کنیم.

فولاد توفیقی؛ مرجع قیمت روز توری و مفتولی

سایت رسمی شرکت صنایع فولاد توفیقی یکی از بهترین منابع قیمت روز آهن در بازار، خصوصاً محصولات توری و مفتولی است. با ورود به سایت فولاد توفیقی می‌توانید با مراجعه به صفحات دسته بندی، قیمت انواع محصول آهنی را به صورت روزانه ببینید. جدول زیر لیست قیمت برخی از محصولات پرفروش در فولاد توفیقی است.

قیمت محصولات فولاد توفیقی:

محصول

قیمت (تومان)

قیمت نبشی آریان فولاد 10*10

26.000 تومان

قیمت سیم گالوانیزه 2

38.900 تومان

قیمت مفتول آرماتوربندی 1.5

30.450 تومان

قیمت میلگرد 16 ذوب آهن اصفهان

23.700 تومان

قیمت پروفیل 40*40 (انبار اصفهان)

36.800 تومان

فولاد توفیقی ضمن ارائه قیمت امروز آهن آلات، انواع محصولات را در ابعاد و برندهای مختلف به فروش می‌رساند. جهت اطلاع از قیمت محصولات آهن می‌توانید به سایت این کارخانه سر بزنید.

امروز آهن؛ مرجع قیمت امروز انواع مقاطع فلزی

یکی دیگر از مراکز بررسی قیمت لحظه ای آهن سایت امروز آهن است که توانسته دید خوبی به خریداران محصولات اهنی بدهد. این سایت مدام قیمت محصولات خود را به روز رسانی می‌کند، در نتیجه کمک دست خریداران جهت ثبت سفارش بی نقص است. در جدول زیر لیست قیمت برخی از پرتقاضاترین محصولات امروز آهن را مشاهده می‌کنید.

قیمت محصولات امروز آهن:

محصول

بازه قیمتی (تومان)

قیمت هر شاخه تیرآهن از سایز 12 الی 32

3.955.000 – 16.050.000

قیمت هر کیلو میلگرد از سایز 8 الی 25

26.000 – 27.000

قیمت انواع مفتول گالوانیزه، سیاه و مسوار

30.000 – 40.000

قیمت هر کیلو نبشی از سایز 3 الی 12

29.000 – 30.000

قیمت هر کیلو ناودانی از سایز 6.5 الی 20

29.000 – 31.000

امروز اهن به عنوان بورس آهن آلات هم امکان استعلام قیمت روز آهن آلات در ایران را فراهم می‌کند، هم امکان ثبت سفارش از اقصی نقاط کشور. برای سفارش می‌توانید وارد این سایت شوید.

آهن مکان؛ بورس آهن آلات در تهران و خرید حضوری

یکی دیگر از مکان‌هایی که به عنوان مرجع قیمت آهن آلات صنعتی امروز شناخته می‌شود، بازار آهن مکان در تهران است. این بازار در اتوبان آزادگان واقع شده است و مکان نسبتا خوبی برای براورد قیمت امروز آهن محسوب می‌شود.

البته برای استعلام قیمت آهن از این بازار باید حتما حضوری به آدرس این مکان در اتوبان آزادگان مراجعه کنید. بنابراین این مرجع بیشتر برای اهالی شهر تهران مناسب است.

بورس آهن آلات در تهران | مرجع قیمت امروز آهن حضوری و آنلاین

نکاتی که باید درمورد قیمت امروز انواع محصولات آهن در نظر داشته باشید

قبل از ثبت سفارش آهن آلاتی نظیر میلگرد، تیر آهن، قوطی، نبشی و ... حتما به نکات زیر توجه داشته باشید و آنها را مدنظر قرار دهید:

  1. قیمت محصول را از فروشنده استعلام بگیرید.
  2. همچنین از آخرین قیمت همان محصول به صورت آنلاین یا حضوری مطلع شوید.
  3. اطمینان حاصل کنید قیمت اعلامی قیمت تمام شده محصول است و تعرفه دیگری به آن اضافه نمی‌شود.
  4. جهت ثبت سفارش از فروشنده فاکتور دریافت کنید.
  5. دقت کنید محصول خریداری شده سرتیفیکت داشته باشد.

همچنین می‌توانید علاوه بر موارد بالا قبل از خریداری محصولات آهنی از متخصصین فروشنده مشاوره دریافت کنید، البته که اگر مرکز خرید این امکان را در اختیار شما قرار دهد.

کاهش قیمت امروز آهن با استعلام و خرید آنلاین

چه در زمان خرید حضوری چه در زمان ثبت سفارش آهن به صورت اینترنتی توصیه ما این است که قبل از هر کاری، ابتدا یکبار قیمت محصول مدنظر خود را از امروز آهن استعلام بگیرید.

با توجه به آنکه امروز آهن، بورس آهن آلات شناخته می‌شود، معمولاً انتظار می‌رود قیمت محصولات در این سایت کمتر از مراکز دیگر باشد.

از طرف دیگر امروز آهن با برگزاری جشنواره‌های مختلف، تخفیفات مناسبی روی محصولات خود ارائه می‌دهد. این اتفاق می‌تواند منجر به یک تجربه خرید بی نظیر شود. بنابراین قبل از نهایی کردن سفارشات مرتبط با آهن، حتما با کارشناسان امروز آهن تماس بگیرید.

اطلاع از قیمت آهن کیلویی

به طور کلی قیمت امروز آهن به صورت کیلویی یا متری بیان می‌شود؛ البته قیمت کیلویی در اولویت است. جهت کسب اطلاعات دقیق از آخرین قیمت هر کیلو آهن آلات می‌توانید به صورت اینترنتی وارد سایت فولاد توفیقی یا سایت امروز اهن شوید و جداول موجود در این سایت‌ها را مشاهده کنید.

همچنین در صورت سکونت در شهر تهران می‌توانید به مراجعه حضوری به بازار آهن مکان، آخرین قیمت هر محصول را پرس و جو کنید. اما یک راهکار مطمئن‌تر و سریعتر برای اطلاع از قیمت آهن آلات، تماس با کارشناسان فروش فولاد توفیقی و امروز آهن است. با تماس تلفنی با کارشناسان این دو مرجع آهن، می‌توانید قیمت لحظه ای محصولات مدنظرتان را جویا شوید.

نمودار قیمت آهن کیلویی

معمولا در مراکزی که به عنوان بورس آهن آلات آنلاین شناخته می‌شوند، نموداری با برچسب نمودار قیمت آهن وجود دارد. با مرور این نمودار می‌توان قیمت هر کیلو آهن در بازه زمانی مدنظر (هفتگی، ماهانه، سالانه) را مشاهده کرد. بررسی چنین نموداری می‌تواند دید بهتری برای خرید آهن آلات به شما ارائه دهد.

بورس آهن آلات در تهران | مرجع قیمت امروز آهن حضوری و آنلاین

این نمودار مربوط به کاهش یا افزایش قیمت آهن در سال 2023 است

اطلاع از آخرین قیمت امروز آهن به همراه مشاوره، تجربه شخصی

در این مقاله سعی کردیم 3 مورد از مراکزی که می‌توان به عنوان بورس آهن آلات روی آنها حساب کرد، معرفی کنیم. البته باید بگویم این موارد بیشتر از هر چیزی تجربه شخصی بوده و هست.

به دلیل فعالیت فراوان در ساخت و ساز همیشه در زمینه خرید آهن آلات، به خصوص استعلام قیمت آنلاین و حضوری، به مشکل می‌خوردم. متاسفانه برخی از مراکز آنلاین آهن قیمت محصولات خود را به روز نمی‌کنند. همچنین بسیاری از فروشگاه‌ها به تماس تلفنی مشتریان به خوبی پاسخگو نیستند اما به کمک این سه مرجع شما دیگر هیچ مشکلی بابت استعلام آخرین قیمت روز آهن آلات در ایران به صورت کیلویی یا متری نخواهید داشت.

شما می‌توانید قیمت امروز محصولات مدنظر خود را از جداول قیمت روزانه امروز آهن یا فولاد توفیقی مشاهده کنید یا حتی از کارشناسان در طول تماس تلفنی جویا شوید.

کد خبر 855387

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha